Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу. У школі діє методичний кабінет, який оптимально охоплює дані про діяльність педагогічного та учнівського колективів.
Проблема, над якою працював педколектив школи до 2014-2015 навчального року:
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК КЛЮЧОВОГО КОМПОНЕНТА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГА ( 2009 – 2015 рр.)
Основними напрямами в роботі над науково-методичною проблемою були: - удосконалення навчальних та виховних програм, відбір підручників, методичного забезпечення, що розвивають особистість; психолого-педагогічне забезпечення розвитку внутрішнього світу дитини, створення комфортних умов для розвитку духовності кожної особистості через креативність, творчість, злиття з природою;
- забезпечення подальшого переходу середньої школи на новий зміст, структуру, новий державний стандарт освіти в початковій школі, удосконалення системи її профілізації;
- підтримка науково-дослідницької роботи вчителів школи, інноваційних та інформаційних технологій, методично-практичного забезпечення розробок з методики викладання предметів.
З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі працюють методичні структури:
- Методична рада (кер.Фенько Л.В.);
- МО учителів початкових класів (кер. Добровольська О.І..);
- МО учителів природничо-математичного циклу (кер. Шинкаревич Т.Г.);
- МО учителів гуманітарно-суспільного циклу (кер. Звіщик Н.М..);
- МО класних керівників (кер. Колісниченко Н.О);
- Психолого-педагогічний семінар;
- Творча група вчителів (кер. Галенко Н.Г.).
Впродовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу - систематичної аналітико-діагностичної діяльності. Проводиться предметні декади і тематичні тижні, де педагоги й учні удосконалювали знання з навчальних дисциплін, представляли свої надбання з різних галузей навчально-виховного процесу.
Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:
- результати навчально-виховної роботи:
- динаміку зростання (спаду) успішності учнів;
- результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), навички читання;
- діяльність членів МО щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;
- аналіз стану викладання предметів;
- стан виконання навчальних планів і програм;
- використання інноваційних технологій, їх ефективність;
- апробація електронних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних засобів;
- стан позакласної роботи вчителів з предметів;
- система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;
- результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;
- аналіз роботи за рік та перспективне планування.
Організовано роботу резерву керівних кадрів, вчителів-наставників. Систематично проводититься внутрішкільна методична робота з питань:
1) Самоосвіта педагогічних працівників ;
2) Атестація і творчі звіти педагогів :
3) Курсова перепідготовка ;
4) Семінари-практикуми (районні та шкільні);
5) Конкурс "Учитель року”;
6) Індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків;
7) Участь у роботі предметних тижнів, методичних нарад;
8) Робота з підготовки учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін;
9) Поповнення матеріалами інформаційно-аналітичного центру навчально- виховної роботи.
10) Поповнення кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів;
Усі засідання методичних об’єднань проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням.