Cамоаналіз уроку
1.Характеристика навчальних можливостей класного колективу за
результатами педагогічного аналізу. Як враховано особливості учнів під
час планування даного уроку ?
2.Тип уроку , його структура; як даний урок пов’язаний із поперед-
нім , який матеріал цього уроку необхідно використати в подальшому ?
3.Які головні завдання уроку , їх врахування під час планування та
реалізації мети уроку (навчальної, виховної, розвивальної ) ?
4.Чи раціонально використано час уроку , чи раціональна структура
уроку для вирішення його основних завдань ?
5.Яке поєднання організаційних форм , методів і прийомів використано на уроці, чи оптимальне таке поєднання ?
6.Як здійснювався контакт із класом та з окремими учнями, тобто
як було налагоджено зворотний зв’язок ?
7.Чи раціонально використано навчальний кабінет ?Чому обрано
саме такі засоби навчання ?
8.Наскільки ефективно організовано самостійну роботу , чи використано елементи самоосвіти , самовиховання ?
9.Як організовано контроль за якістю навчальних досягнень учнів ?
10.Як учитель уникав перевантаження учнів ?
11.Чи забезпечено цілеспрямовану розумову діяльність учнів ?
12.Як створювалися ситуації емоційних переживань для формування
внутрішньої мотивації навчання ?
13.Чи дотримувався вчитель педагогічного такту ?
14.Чи зацікавив урок учнів ?
15.Які елементи в ході уроку були найбільш вдалими ? Що не вдалоя виконати ?
16.Як продумано додаткові варіанти для непередбачених ситуацій ?
17.Як планувати роботу над усуненням недоліків ?
Презентація "Самоосвіта вчителя"
http://chubarevka.ucoz.ua/samoosvita_vchitelja.ppt