Суббота, 23.11.2024, 13:30
Приветствую Вас Гость | RSS

Мой сайт

Самоосвіта вчителя

 

                    Cамоаналіз уроку

  1.Характеристика навчальних можливостей класного колективу за

результатами педагогічного аналізу. Як враховано особливості учнів під

час планування даного уроку ?

 2.Тип уроку , його структура; як даний урок пов’язаний із поперед-

нім , який матеріал цього уроку необхідно використати в подальшому ?

    3.Які головні завдання уроку , їх врахування під час планування та

реалізації мети уроку (навчальної, виховної, розвивальної ) ?

 4.Чи раціонально використано час уроку , чи раціональна структура

уроку для вирішення його основних завдань ?

   5.Яке поєднання організаційних форм , методів і прийомів використано на уроці, чи оптимальне таке поєднання ?

  6.Як здійснювався контакт із класом та з окремими учнями, тобто

як було налагоджено зворотний зв’язок ?

  7.Чи раціонально використано навчальний кабінет ?Чому обрано

саме такі засоби навчання ?

  8.Наскільки ефективно організовано самостійну роботу , чи використано елементи самоосвіти , самовиховання ?

  9.Як організовано контроль за якістю навчальних досягнень учнів ?

   10.Як учитель уникав перевантаження учнів ?

 11.Чи забезпечено цілеспрямовану розумову діяльність учнів ?

 12.Як створювалися ситуації емоційних переживань для формування

внутрішньої мотивації навчання ?

  13.Чи дотримувався вчитель педагогічного такту ?

  14.Чи зацікавив урок учнів ?

  15.Які елементи в ході уроку були найбільш вдалими ? Що не вдалоя виконати ?

   16.Як продумано додаткові варіанти для непередбачених ситуацій ?

    17.Як планувати роботу над усуненням недоліків ?

 

Презентація "Самоосвіта вчителя"

http://chubarevka.ucoz.ua/samoosvita_vchitelja.ppt

 

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Ноябрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 19
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0