Самоосвіта вчителя
Cамоаналіз уроку 1.Характеристика навчальних можливостей класного колективу за результатами педагогічного аналізу. Як враховано особливості учнів під час планування даного уроку ? 2.Тип уроку , його структура; як даний урок пов’язаний із поперед- нім , який матеріал цього уроку необхідно використати в подальшому ? 3.Які головні завдання уроку , їх врахування під час планування та реалізації мети уроку (навчальної, виховної, розвивальної ) ? 4.Чи раціонально використано час уроку , чи раціональна структура уроку для вирішення його основних завдань ? 5.Яке поєднання організаційних форм , методів і прийомів використано на уроці, чи оптимальне таке поєднання ? 6.Як здійснювався контакт із класом та з окремими учнями, тобто як було налагоджено зворотний зв’язок ? 7.Чи раціонально використано навчальний кабінет ?Чому обрано саме такі засоби навчання ? 8.Наскільки ефективно організовано самостійну роботу , чи використано елементи самоосвіти , самовиховання ? 9.Як організовано контроль за якістю навчальних досягнень учнів ? 10.Як учитель уникав перевантаження учнів ? 11.Чи забезпечено цілеспрямовану розумову діяльність учнів ? 12.Як створювалися ситуації емоційних переживань для формування внутрішньої мотивації навчання ? 13.Чи дотримувався вчитель педагогічного такту ? 14.Чи зацікавив урок учнів ? 15.Які елементи в ході уроку були найбільш вдалими ? Що не вдалоя виконати ? 16.Як продумано додаткові варіанти для непередбачених ситуацій ? 17.Як планувати роботу над усуненням недоліків ?
Презентація "Самоосвіта вчителя" http://chubarevka.ucoz.ua/samoosvita_vchitelja.ppt
|
Меню сайта
Поиск
Архив записей
Наш опрос
Друзья сайта
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |